Заходи:

Вебінар "Ліцензійні аспекти медичної практики під час пандемії COVID-19"    

30 квітня 2020 року

Новини:

Нові організаційно-правові документи для забезпечення медичної практики 

Знову у продажу комплекти та окремі документи 

main page letter map search rusukreng
Новини медицини та репродукції

 

   

 

 Замовити консультацію

 

 

 

Международное агентство по сопровождению вспомогательных репродуктивных технологий

Наш МВА-партнер

У Мін'юсті визначили загальні правила роботи з електронними документами

Своїм наказом від 11 листопада №1886/5 Мін'юст затвердив Порядок роботи з електронними документами в діловодстві та їх підготовки до передачі на архівне зберігання.

Даним документом встановлено загальні вимоги щодо впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, організації роботи з електронними документами в діловодстві в держорганах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.

Так, згідно з документом, передбачено, що установи зобов'язані створювати документи постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання в 2-х формах - паперовій та електронній. Створення документів з кадрових питань в електронній формі погоджується з державним архівною установою, архівним відділом міської ради. Установи організовують діловодство на підставі власних інструкцій.

Крім того, у Порядку дається визначення багатьом термінам у сфері електронного документообігу, одним з основних є «інформаційна автоматизована система (ІАС)». Це організаційно-технічна система, в якій реалізується технологія обробки інформації з використанням технічних і програмних засобів. ІАС установа повинна забезпечувати можливість організації та реалізації всіх етапів документообігу, а також оперативне зберігання документів в тій системі, в якій вони були створені.

Також в нормативному акті розписані функціональні обов'язки щодо здійснення електронного документообігу в установі. Відзначається, що організація роботи з електронними документами та їх технічний супровід покладаються на окремі структурні підрозділи або секретаря. Крім того, має бути підрозділ, який контролює захищеність інформації, що обробляється в ІАС установи. Архів установи відповідає за зберігання інформації.

У Порядку детально роз'яснюються всі стадії роботи з електронними документами: підготовка та оформлення, організація електронного документообігу та виконання документів, їх систематизація та зберігання в діловодстві, підготовка справ до передачі на архівне зберігання, а також знищення електронних документів.

За матеріалами: ЛІГА:ЗАКОН
Читайте також
Оприлюднено нові Ліцензійні умови з медичної практикиМОЗ України опрілюднено новий проект Ліцензійних умов провадження медичної практикиБізнес-омбудсмен і Мін'юст домовилися про тісну співпрацюМОЗ ініціювало розширення переліку товарів, які можуть продаватися в аптекахМіністр охорони здоров'я звинуватив комітет Ради у блокуванні реформиФінансування реабілітаційних держзакладів для інвалідів планується поліпшитиВерховна Рада затвердила зміни до процедури держзакупівельОновлено Порядок підтвердження відповідності умов виробництва ліків вимогам GMPУ МОЗі заявили про створення Центру громадського здоров'яРозроблено нову редакцію Національного переліку лікарських засобів

ПП "Науково-експертний Центр медичного та репродуктивного права Сергія Антонова"

VERDYS Group International

Юридичні послуги: VERDYS Law Ukraine  

Тел:+380 (59) 441 86 15

info@verdyslaw.com.ua 

Кореспонденція в Україні:  вул. М. Берлінського, 25А, кв. 38, 04060, м. Київ

 

Проект координує VERDYS Consulting s.r.o. (Чеська Республика) 

info@verdys.cz

verdys.com.ua
© Центр медичного та репродуктивного права.
VERDYS Group International, 2006 - 2019. Усі права захіщено.
Разработка сайта