Заходи:

Вебінар "Ліцензійні аспекти медичної практики під час пандемії COVID-19"    

30 квітня 2020 року

Новини:

Нові організаційно-правові документи для забезпечення медичної практики 

Знову у продажу комплекти та окремі документи 

main page letter map search rusukreng
медичних закладів

 

   

 

 Замовити консультацію

 

 

 

Международное агентство по сопровождению вспомогательных репродуктивных технологий

Наш МВА-партнер

Послуги із супроводження державної реєстрації юридичних осіб

Реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ)

Загальна інформація

ТОВ засноване одним, або декількома особами, статутний капітал якого поділений на частини, розмір яких встановлюється статутом.

Учасники ТОВ не відповідають за його зобов'язання і несуть ризик збитків, пов'язаних з діяльністю товариства в межах вартості своїх внесків.

Статутний капітал ТОВ складається з внесків його учасників.

Відповідно до статутного капіталу, визначається мінімальний розмір майна суспільства, який гарантує інтереси його кредиторів.

Внеском до Статутного капіталу ТОВ можуть бути гроші, цінні папери, майнові, або інші відчужувані права, які мають грошову оцінку.

Найвищим органом ТОВ є загальні збори його учасників.

У ТОВ створюється виконавчий орган (колегіальний або одноособовий), який здійснює поточне керівництво його діяльністю і підзвітний загальним зборам його учасників.

Спеціальна інформація

Термін виконання послуги складає 10-15 робочих днів.

Об'єм послуги складає:

  • підготовка пакету засновницьких документів;
  • надання юридичної адреси (за додаткову плату);
  • завірення документів у нотаріуса (послуги оплачуються клієнтом окремо);
  • відкриття тимчасового рахунку (для формування статутного капіталу грошима);
  • отримання свідоцтва про державну реєстрацію;
  • отримання довідки з управління статистики про включення в ЕДРПОУ;
  • отримання свідоцтв і повідомлень, про реєстрацію з податкової та всіх фондів;
  • представництво документів для отримання свідоцтва платника ПДВ, або Єдиного податку;
  • оформлення замовлення на виготовлення печатки та штампуї;
  • відкриття поточного рахунку в банку.

Необхідні документи:

Фізичні особи:

  • ксерокопії паспортів та ідентифікаційних номерів засновників, керівника, бухгалтера.

Юридичні особи:

  • Довідка з ЄДРПОУ про державну реєстрацію;
  • копія Статуту;
  • протокол загальних зборів/рішення власника про створення, або вхід до складу юридичної особи;
  • ксерокопії паспортів і ідентифікаційних номерів посадових осіб (керівника, бухгалтера) нового підприємства, ксерокопія паспорта та ідентифікаційного номера особи, яка підписуватиме документи від імені засновника (керівника, представника);
  • документ, який підтверджує повноваження особи, яка підписуватиме документи від імені засновника (протокол/наказ про призначення керівника юридичної особи-засновника), а також пред'явити нотаріусу оригінал статуту юридичної особи-засновника. У разі підписання документів представником (не директором) - нотаріально завірене доручення на підписання документів;
  • іноземна юридична особа-засновник надає документ, який підтверджує його реєстрацію в країні його місцезнаходження (виписки з торгового /банковского реєстру), нотаріальну копію статуту, нотаріальну копію протоколу створення підприємства. Ці документи повинні бути завірені згідно з законодавством країни, яка їх видала, перекладені українською мовою і легалізовані відповідно до вимог чинного законодавства.

Реєстрація приватного підприємства (ПП)

Загальна інформація

Приватне підприємство (ПП) – це підприємство, яке діє на основі приватної власності громадян, або суб'єкта господарювання (юридичної особи).

Засновник ПП не відповідає за його зобов'язання, і несе ризик збитків, пов'язаних з діяльністю ПП, в межах вартості свого внеску.

Статутний капітал ПП складається з вартості внеску його засновника.

Внеском до статутного капіталу ПП можуть бути гроші, цінні папери, інші речі, або майнові відчужувані права, які мають грошову оцінку, якщо інше не встановлене законом.

Грошова оцінка внеску засновника ПП визначається самим засновником, а у випадках, встановлених законом, вона підлягає незалежній експертній перевірці.

Найвищим органом ПП є засновник.

У ПП створюється виконавчий орган (колегіальний або односібний), який здійснює поточне керівництво його діяльністю, і є підзвітним засновникові.

Спеціальна інформація

Термін виконання послуги складає 10-15 робочих днів.

Об'єм послуги складає:

  • підготовка пакету засновницьких документів;
  • надання юридичної адреси (за додаткову плату);
  • завірення документів у нотаріуса (послуги оплачуються клієнтом окремо);
  • отримання свідоцтва про державну реєстрацію;
  • отримання довідки з управління статистики про включення до ЕДРПОУ;
  • отримання свідоцтв і повідомлень про реєстрацію (взяття на облік) з податкової та всіх фондів;
  • представництво документів для отримання свідоцтва платника ПДВ або Єдиного податку;
  • отримання дозволу на виготовлення друкованої продукції;
  • відкриття поточного рахунку в банку.

Необхідні документи:

Фізичні особи:

  • ксерокопії паспортів та ідентифікаційних номерів засновників, керівника, бухгалтера.

Юридичні особи:

  • копія свідоцтва про реєстрацію юридичної особи-засновника;
  • Довідка з ЄДРПОУ;
  • копія Статуту;
  • протокол загальних зборів/рішення власника про створення, або вступ до складу юридичної особи;
  • ксерокопії паспортів та ідентифікаційних номерів посадових осіб (керівника, бухгалтера) створюваного підприємства, ксерокопію паспорта та ідентифікаційного номера особи, яка підписуватиме документи від імені засновника (керівник, представник);
  • документ, який підтверджує повноваження особи, яка підписуватиме документи від імені засновника (протокол/наказ про призначення керівника), а також пред'явити нотаріусові оригінал статуту юридичної особи-засновника. У разі підписання документів представником (не директором) - нотаріально завірене доручення на підписання документів;
  • іноземна юридична особа надає документ, який підтверджує реєстрацію в країні місцезнаходження (виписку з торгового/банківского реєстру), нотаріальну копію статуту, нотаріальну копію протоколу створення підприємства. Ці документи повинні бути завірені згідно законодавства країни його видачі, перекладені українською мовою і легалізовані відповідно до вимог чинного законодавства.


Читайте також
Організація медичного бізнесу у формі юридичної особиКонсультування з ліцензійних питаньЛіцензія на медичну практику: послуги з отриманняОскарження рішень і дій МОЗ України з ліцензійних питаньАкредитація медичних закладів: послуги з підготовкиПовний пакет послуг із підготовки до акредитації медичних закладів «АКРЕДИТАЦІЯ–ЕЛІТ»Експрес-підготовка до перевірки Ліцензійних умов здійснення медичної практикиЮридичний аудит діяльності медичних закладівПослуги з отримання ліцензії на здійснення діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорівВирішення конфліктів з пацієнтами

ПП "Науково-експертний Центр медичного та репродуктивного права Сергія Антонова"

VERDYS Group International

Юридичні послуги: VERDYS Law Ukraine  

Тел:+380 (59) 441 86 15

info@verdyslaw.com.ua 

Кореспонденція в Україні:  вул. М. Берлінського, 25А, кв. 38, 04060, м. Київ

 

Проект координує VERDYS Consulting s.r.o. (Чеська Республика) 

info@verdys.cz

verdys.com.ua
© Центр медичного та репродуктивного права.
VERDYS Group International, 2006 - 2019. Усі права захіщено.
Разработка сайта