Послуги з отримання ліцензії на здійснення діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорівВ Україні обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підлягає ліцензуванню. Про особливості правової регламентації та отримання ліцензії читайте в підрозділі Ліцензування діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Ліцензії на цей вид господарської діяльності видає та переоформлює Державна служба України з контролю за наркотиками (ДСКН), яка є Органом ліцензування. Ліцензія є спеціальним дозвільним документом, який видається Органом ліцензування юридичним особам. Термін дії такої ліцензії складає 5 років. Далі, при необхідності її необхідно отримувати або переоформляти. ДСКН видає також копії та дублікати ліцензій. Процедура отримання такої ліцензії дещо відрізняється від порядку отримання ліцензії на медичну практику та вимагає значно більшої кількості документів, погоджень і часу. Особливі вимоги до приміщення, де зберігатимуться такі речовини та засоби. Воно має бути обладнане відповідним чином (двері, сигналізація тощо) Керівник та працівники медичного закладу, в якому планується така діяльність, повинні пройти перевірку не тільки стану здоров'я, але й не мати проблем із законом, зокрема непогашених судимостей. Якщо Вам необхідна допомога в отриманні цього виду ліцензії, і Ви вирішили скористатися допомогою нашої компанії, Вам необхідно буде підготувати та передати нам наступні документи та інформацію: 1. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 2. Довідку з Статуправління. 3. Дозвіл МВС на використання об'єктів і приміщень - оригінал. 4. Довідку МВС про відсутність у працівників (прим. у т.ч. керівника), допущених до обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, не знятої або непогашеної судимості - оригінал. 5. Висновок СЕС про відповідність наявних приміщень вимогам санітарних норм і правил щодо провадження господарської діяльності із зберігання таких речовин - оригінал або нотаріально завірена копія. 6. Довідку з наркологічного диспансеру, яка підтверджує відсутність психічних розладів, пов'язаних зі зловживаннями алкогольними напоями, наркотичними засобами чи психотропними речовинами у працівників, а також відсутність серед зазначених працівників осіб, визнаних непридатними для здійснення діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (прим. у т.ч. на керівника) - оригінал. 7. Інформацію для оформлення Відомості за підписом заявника про відповідність його матеріально-технічної бази ліцензійним умовам провадження зазначеного виду господарської діяльності, наявність нормативно-правових документів, у тому числі з питань стандартизації, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності, відомості про кваліфікацію працівників, які мають або , які будуть мати доступ безпосередньо до наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів - інформація надається співробітникові нашої компанії шляхом оформлення опитувальника і при опитуванні. 8. Копію документа, що підтверджує право власності або користування приміщенням, в якому будуть використовуватися та зберігатися наркотичні засоби та / або психотропні речовини та прекурсори (прим. договір оренди не менше ніж на 1 рік). 9. Копію договору з охоронною фірмою або інформація про свій охоронний підрозділ, створений на підприємстві відповідно до вимог чинного законодавства. 10. Дозвіл Державного гірничого та промислового нагляду (копія). 11. Копію Акта та Дозвіл УБНОН. 12. Свідоцтво (диплом, посвідчення, сертифікат спеціаліста), що підтверджує професійну придатність керівника суб'єкта господарювання або керівника відповідного підрозділу підприємства для здійснення окремого виду діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів - нотаріально завірені копії. 13. Інформацію про співробітників та їх освіту (з копіями документів), які будуть допущені до робіт, пов'язаних з обігом наркотичних речовин (психотропних речовин або прекурсорів), а також підтвердження укладення трудових відносин з ними. 14. Копію свідоцтва платника податків. 15. Довіреність на співробітників нашої компанії (у двох примірниках), яка оформлюється на бланку підприємства, засвідчується підписом керівника та печаткою підприємства. * При необхідності перелік інформації та документів може бути розширений. За отримання ліцензії передбачена оплата держмита в розмірі однієї мінімальної заробітної плати, яка не входить у вартість наших послуг. Наша компанія допоможе Вам успішно пройти цей вид ліцензування у відносно короткі терміни (до 30 днів) і без зайвих складнощів. З кожним клієнтом обов'язково укладається договір про надання послуг в письмовій формі. У нас зручна та зрозуміла система оплати в два етапи (70% і 30%). Безготівковий і готівковий розрахунок, оформляються акти прийому-передачі виконаних робіт. Основні етапи надання даної послуги: 1. Консультація (за телефоном або в офісі нашої компанії). 2. Підписання договору про надання послуг. 3. Надання переліку необхідних документів, а також опитувальника. 4. Додаткові консультації щодо оформлення документів (при необхідності). 5. Аналіз і коригування наданих клієнтом документів. 6. Складання Відомостей про МТБ. 7. Оформлення заяви та формування пакету документів. 8. Подача документів в Орган ліцензування. 9. Супровід поданої заяви та документів. 10. Отримання бланка ліцензії та передача його клієнту. Ми надаємо цю послугу для клієнтів з усіх регіонів України. Дізнайтеся докладніше про послідовність етапів отримання ліцензії та послугах під час консультації, у т.ч. за тел. +380 66 049 65 96 Читайте також Організація медичного бізнесу у формі юридичної особиКонсультування з ліцензійних питаньЛіцензія на медичну практику: послуги з отриманняОскарження рішень і дій МОЗ України з ліцензійних питаньАкредитація медичних закладів: послуги з підготовкиПовний пакет послуг із підготовки до акредитації медичних закладів «АКРЕДИТАЦІЯ–ЕЛІТ»Експрес-підготовка до перевірки Ліцензійних умов здійснення медичної практикиЮридичний аудит діяльності медичних закладівВирішення конфліктів з пацієнтамиПослуги, пов'язані із забезпеченням діяльності щодо обробки персональних даних фізичних осіб
|