Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження форми паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу)"КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА
від 4 жовтня 2010 р. N 906 Київ Про затвердження форми паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу) Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Затвердити форму паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу), що додається. 2. У підпункті 8 пункту 4 Положення про Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2008 р. N 1121 (Офіційний вісник України, 2008 р., N 100, ст. 3312; 2010 р., N 21, ст. 868), слова "відповідно до Правил торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. N 1570 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 47, ст. 3105)" виключити. 3. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 р. N 259 "Деякі питання діяльності, пов'язаної з торгівлею лікарськими засобами" (Офіційний вісник України, 2010 р., N 17, ст. 785). 4. Міністерству охорони здоров'я, Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я у двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою. Прем'єр-міністр України М. АЗАРОВ Інд. 28 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 2010 р. N 906 ПАСПОРТ аптечного закладу (структурного підрозділу)* ________________________________________________________________ (найменування та/або номер аптечного закладу (структурного підрозділу) I. ВІДОМОСТІ про аптечний заклад (структурний підрозділ)** 1. ___________________________________________________________________________________ (найменування або прізвище, ім'я та по батькові суб'єкта господарювання) 2. Ідентифікаційний код (номер) _________________________________________________________ 3. Місцезнаходження (місце проживання) _________________________________________________ (поштовий індекс, _____________________________________________________________________________________ область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку) Номер телефону ______________________ Форма власності _________________________________ 4. Місце провадження діяльності _________________________________________________________ (поштовий індекс, область, район, _____________________________________________________________________________________ місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону) 5. Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом) _____________________________________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові, _____________________________________________________________________________________ (освіта, номер і дата укладення трудового договору) 6. Режим роботи з __________ до _________ Вихідні дні ___________________________________________________________________________ 7. Приміщення, у якому розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ): _____________________________________________________________________________________ (зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване, вбудоване, вбудовано-прибудоване), _____________________________________________________________________________________ наявність окремого входу та умов для вільного доступу _____________________________________________________________________________________ осіб з обмеженими фізичними можливостями, _____________________________________________________________________________________ запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими приміщеннями будівлі) 8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на ____ поверсі _______________ будинку. (житлового/нежитлового) 9. Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ): _____________________________________________________________________________________ (цегляна, дерев'яна, інша; капітальна/некапітальна; кількість будівель; _____________________________________________________________________________________ основне використання будівлі; кількість поверхів) 10. Наявність інженерного обладнання для забезпечення (із зазначенням виду): теплопостачання ___________________________________________ (централізоване, автономне) вентиляції ___________________________________________ (механічна, природна, припливно-витяжна з механічним спонуканням) водопостачання ___________________________________________ (центральне, автономне) освітлення ___________________________________________ (електричне, природне) каналізації ___________________________________________ (центральна, автономна) 11. Структура аптечного закладу (структурного підрозділу) із зазначенням площі приміщення: загальна площа, кв. метрів; _____________________ у тому числі: торговельного залу _____________________ виробничих приміщень _____________________ службово-побутових приміщень _____________________ додаткових приміщень _____________________ допоміжних приміщень _____________________ зони робочих місць персоналу (для аптечних кіосків) _____________________ зони обслуговування населення (для аптечних кіосків) _____________________ 12. План-схема будівлі (будівель) аптечного закладу (структурного підрозділу) та його приміщень. На плані-схемі слід зазначити нумерацію, назву, площу (кв. метрів) кожного приміщення, вхід до аптечного закладу (структурного підрозділу), до кожного виробничого, службово-побутового, додаткового, допоміжного приміщення, зону (місце) приймання та відвантаження продукції, рукомийник чи місце для санітарної обробки рук, зону розміщення обладнаних робочих місць персоналу, зону обслуговування населення, вантажно-розвантажувальний майданчик для під'їзду машин (для аптечного складу), за наявності окремих будівель додається план-схема кожної такої будівлі. 13. Аптечний заклад (структурний підрозділ) облаштований: обладнанням для зберігання та відпуску лікарських засобів у торговельному залі _________________ _____________________________________________________________________________________ (шафи, стелажі, холодильники, _____________________________________________________________________________________ екран для захисту від прямої крапельної інфекції тощо) та виробничих приміщеннях ____________________________________________________________ (шафи, стелажі, _____________________________________________________________________________________, холодильники, сейфи, піддони) технічними засобами для постійного контролю за температурою та відносною вологістю повітря _____________________________________________________________________________________, іншими засобами вимірювання __________________________________________________________ (найменування та ____________________________________________________________________________________. мета застосування) Службово-побутові приміщення обладнані: ________________________________________________ (шафи, холодильники тощо) _____________________________________________________________________________________ 14. Щоденне вологе прибирання _________________________________________________________ (зазначити періодичність його проведення та _____________________________________________________________________________________ застосування дезінфікуючих засобів) Суб'єкт господарювання (уповноважена ним особа) __________________________ (посада, ініціали та прізвище) ________________ (підпис) ___ ____________ 20__ р. М. П. II. Відомості про наявність матеріально-технічної бази, її стан та освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу аптечного закладу (структурного підрозділу)*** ___ ____________ 20__ р. _______________________________ (назва населеного пункту) Посадовою особою ____________________________________________________________________ (посада, прізвище та ініціали) проведено огляд аптечного закладу (структурного підрозділу): _____________________________________________________________________________________ (найменування та/або номер) _____________________________________________________________________________________ (адреса місця провадження діяльності: поштовий індекс, область, _____________________________________________________________________________________ район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону) щодо наявності матеріально-технічної бази, її стану та освітньо-кваліфікаційного рівня персоналу. Огляд проведено у присутності суб'єкта господарювання (уповноваженої ним особи) _____________________________________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові, посада) Під час проведення огляду встановлено, що аптечний заклад (структурний підрозділ) здійснює/має намір здійснювати торгівлю лікарськими засобами _________________________________________. (зазначається вид торгівлі - оптова, роздрібна) Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ): _____________________________________________________________________________________ (капітальна/некапітальна, житлова/нежитлова) основне використання будівлі ___________________________________________________________. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на __________ поверсі __________________________ приміщення. (ізольованого/неізольованого) Загальна площа приміщень аптечного закладу (структурного підрозділу) ___ кв. метрів. Приміщення аптечного закладу (структурного підрозділу) належить суб'єкту господарювання на праві власності, використовується на умовах оренди ________________________________________ (документи, що підтверджують право _____________________________________________________________________________________ користування приміщенням або право власності на нього) Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом): _____________________________________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові, освіта, номер і дата укладення трудового договору) Посадова особа Держлікінспекції МОЗ або її територіального органу ________________________________ _______________ _____________________________________ (посада) (підпис) (ініціали та прізвище) М. П. ___ ____________ 20__ р. ____________ * Сторінки паспорта нумеруються, прошиваються, засвідчуються підписом та скріплюються печаткою суб'єкта господарювання. ** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання. *** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання за участю представників Держлікінспекції МОЗ або її територіальних органів з наданням ними безоплатної консультативно-методичної допомоги. ____________ © Информационно-аналитический центр «ЛІГА», 1991 - 2011 © ООО «ЛИГА:ЗАКОН», 2007 - 2011 Читайте також Закон України «Про введення мораторію на ліквідацію та реорганізацію закладів охорони здоров’я»Податковий кодекс УкраїниЦивільний кодекс УкраїниГосподарський кодекс УкраїниКримінальний кодекс УкраїниКодекс України про адміністративні правопорушенняКодекс законів про працю УкраїниЗакон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов ведення бізнесу в Україні»Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності"Закон Украины «О лицензировании отдельных видов деятельности»
|