Постановление Кабинета Министров Украины "Об утверждении формы паспорта аптечного учреждения (структурного подразделения)"КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА
від 4 жовтня 2010 р. N 906 Київ Про затвердження форми паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу) Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Затвердити форму паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу), що додається. 2. У підпункті 8 пункту 4 Положення про Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2008 р. N 1121 (Офіційний вісник України, 2008 р., N 100, ст. 3312; 2010 р., N 21, ст. 868), слова "відповідно до Правил торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. N 1570 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 47, ст. 3105)" виключити. 3. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 р. N 259 "Деякі питання діяльності, пов'язаної з торгівлею лікарськими засобами" (Офіційний вісник України, 2010 р., N 17, ст. 785). 4. Міністерству охорони здоров'я, Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я у двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою. Прем'єр-міністр України М. АЗАРОВ Інд. 28 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 2010 р. N 906 ПАСПОРТ аптечного закладу (структурного підрозділу)* ________________________________________________________________ (найменування та/або номер аптечного закладу (структурного підрозділу) I. ВІДОМОСТІ про аптечний заклад (структурний підрозділ)** 1. ___________________________________________________________________________________ (найменування або прізвище, ім'я та по батькові суб'єкта господарювання) 2. Ідентифікаційний код (номер) _________________________________________________________ 3. Місцезнаходження (місце проживання) _________________________________________________ (поштовий індекс, _____________________________________________________________________________________ область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку) Номер телефону ______________________ Форма власності _________________________________ 4. Місце провадження діяльності _________________________________________________________ (поштовий індекс, область, район, _____________________________________________________________________________________ місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону) 5. Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом) _____________________________________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові, _____________________________________________________________________________________ (освіта, номер і дата укладення трудового договору) 6. Режим роботи з __________ до _________ Вихідні дні ___________________________________________________________________________ 7. Приміщення, у якому розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ): _____________________________________________________________________________________ (зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване, вбудоване, вбудовано-прибудоване), _____________________________________________________________________________________ наявність окремого входу та умов для вільного доступу _____________________________________________________________________________________ осіб з обмеженими фізичними можливостями, _____________________________________________________________________________________ запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими приміщеннями будівлі) 8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на ____ поверсі _______________ будинку. (житлового/нежитлового) 9. Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ): _____________________________________________________________________________________ (цегляна, дерев'яна, інша; капітальна/некапітальна; кількість будівель; _____________________________________________________________________________________ основне використання будівлі; кількість поверхів) 10. Наявність інженерного обладнання для забезпечення (із зазначенням виду): теплопостачання ___________________________________________ (централізоване, автономне) вентиляції ___________________________________________ (механічна, природна, припливно-витяжна з механічним спонуканням) водопостачання ___________________________________________ (центральне, автономне) освітлення ___________________________________________ (електричне, природне) каналізації ___________________________________________ (центральна, автономна) 11. Структура аптечного закладу (структурного підрозділу) із зазначенням площі приміщення: загальна площа, кв. метрів; _____________________ у тому числі: торговельного залу _____________________ виробничих приміщень _____________________ службово-побутових приміщень _____________________ додаткових приміщень _____________________ допоміжних приміщень _____________________ зони робочих місць персоналу (для аптечних кіосків) _____________________ зони обслуговування населення (для аптечних кіосків) _____________________ 12. План-схема будівлі (будівель) аптечного закладу (структурного підрозділу) та його приміщень. На плані-схемі слід зазначити нумерацію, назву, площу (кв. метрів) кожного приміщення, вхід до аптечного закладу (структурного підрозділу), до кожного виробничого, службово-побутового, додаткового, допоміжного приміщення, зону (місце) приймання та відвантаження продукції, рукомийник чи місце для санітарної обробки рук, зону розміщення обладнаних робочих місць персоналу, зону обслуговування населення, вантажно-розвантажувальний майданчик для під'їзду машин (для аптечного складу), за наявності окремих будівель додається план-схема кожної такої будівлі. 13. Аптечний заклад (структурний підрозділ) облаштований: обладнанням для зберігання та відпуску лікарських засобів у торговельному залі _________________ _____________________________________________________________________________________ (шафи, стелажі, холодильники, _____________________________________________________________________________________ екран для захисту від прямої крапельної інфекції тощо) та виробничих приміщеннях ____________________________________________________________ (шафи, стелажі, _____________________________________________________________________________________, холодильники, сейфи, піддони) технічними засобами для постійного контролю за температурою та відносною вологістю повітря _____________________________________________________________________________________, іншими засобами вимірювання __________________________________________________________ (найменування та ____________________________________________________________________________________. мета застосування) Службово-побутові приміщення обладнані: ________________________________________________ (шафи, холодильники тощо) _____________________________________________________________________________________ 14. Щоденне вологе прибирання _________________________________________________________ (зазначити періодичність його проведення та _____________________________________________________________________________________ застосування дезінфікуючих засобів) Суб'єкт господарювання (уповноважена ним особа) __________________________ (посада, ініціали та прізвище) ________________ (підпис) ___ ____________ 20__ р. М. П. II. Відомості про наявність матеріально-технічної бази, її стан та освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу аптечного закладу (структурного підрозділу)*** ___ ____________ 20__ р. _______________________________ (назва населеного пункту) Посадовою особою ____________________________________________________________________ (посада, прізвище та ініціали) проведено огляд аптечного закладу (структурного підрозділу): _____________________________________________________________________________________ (найменування та/або номер) _____________________________________________________________________________________ (адреса місця провадження діяльності: поштовий індекс, область, _____________________________________________________________________________________ район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону) щодо наявності матеріально-технічної бази, її стану та освітньо-кваліфікаційного рівня персоналу. Огляд проведено у присутності суб'єкта господарювання (уповноваженої ним особи) _____________________________________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові, посада) Під час проведення огляду встановлено, що аптечний заклад (структурний підрозділ) здійснює/має намір здійснювати торгівлю лікарськими засобами _________________________________________. (зазначається вид торгівлі - оптова, роздрібна) Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ): _____________________________________________________________________________________ (капітальна/некапітальна, житлова/нежитлова) основне використання будівлі ___________________________________________________________. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на __________ поверсі __________________________ приміщення. (ізольованого/неізольованого) Загальна площа приміщень аптечного закладу (структурного підрозділу) ___ кв. метрів. Приміщення аптечного закладу (структурного підрозділу) належить суб'єкту господарювання на праві власності, використовується на умовах оренди ________________________________________ (документи, що підтверджують право _____________________________________________________________________________________ користування приміщенням або право власності на нього) Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом): _____________________________________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові, освіта, номер і дата укладення трудового договору) Посадова особа Держлікінспекції МОЗ або її територіального органу ________________________________ _______________ _____________________________________ (посада) (підпис) (ініціали та прізвище) М. П. ___ ____________ 20__ р. ____________ * Сторінки паспорта нумеруються, прошиваються, засвідчуються підписом та скріплюються печаткою суб'єкта господарювання. ** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання. *** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання за участю представників Держлікінспекції МОЗ або її територіальних органів з наданням ними безоплатної консультативно-методичної допомоги. ____________ © Информационно-аналитический центр «ЛІГА», 1991 - 2011 © ООО «ЛИГА:ЗАКОН», 2007 - 2011 Читайте также Закон Украины «О введении моратория на ликвидацию и реорганизацию учреждений здравоохранения»Налоговый кодекс УкраиныГражданский кодекс УкраиныХозяйственный кодекс УкраиныУголовный кодекс УкраиныКодекс Украины об административных правонарушенияхКодекс законов о труде УкраиныЗакон Украины «О внесении изменений в некоторые законы Украины относительно упрощения условий ведения бизнеса в Украине»Закон Украины «Об основных принципах государственного надзора (контроля) в сфере хозяйственной деятельности»Закон Украины «О лицензировании отдельных видов хозяйственной деятельности»
|